Sælg din iPhone

Ligger din gamle iPhone og samler støv? Så sælg den til os.

1

Beregn pris

Udfyld nedenstående og få en pris

2

Send din iPhone

Vi betaler naturligvis fragten

3

Kvalitetstjek

Vi tester din brugte iPhone

4

Penge til dig

Vi overfører beløbet til din konto

Sådan sælger du din iPhone til os
Betingelser og processen i sælg din iPhone

 

Har du en iPhone du ønsker at sælge, så sælg den til iStore.dk Vores købspriser ligger blandt markedets højeste, og vi overfører beløbet til din konto inden for få dage. Med kun få klik kan du se værdien online, på netop din iPhone. Vi ser frem til en god og hurtig handel.


 

Hvilken specifikke model ønsker du at sælge?
Vælg hvilken model du ønsker at sælge til os, herefter vælg farve og GB. Hvis du ikke kan huske hvor mange GB din enhed har, så kan du finde det under Generelt > Om > Kapacitet. Husk altid at runde lidt op, da styrersystemet også fylder.


 

Hvilken stand tilhøre den enhed du ønsker at sælge? 
Vælge hvilken stand din enhed har, du kan vælge imellem fire forskellige, se hvad forskellen er herunder.

Helt ny 
Enheden skal være, helt ny, i ubrudt emballage, og den original købskvittering skal medfølge. Enheden må ikke have været taget i brug, eller være simlåst. Er enheden en ombytnings telefon fra Apple, uden nyt originalt tilbehør og æske, fratrækkes der 400kr fra værdien.

God stand 
Enheden skal være fuld funktionsdygtig, kunne tænde og finde net, og den original købskvittering skal medfølge hvis enheden er købt for under 2 år siden. Enheden må ikke have software fejl, og skal kunne gendannes via iTunes. Den må ikke have fejl på diverse dele (som skal være originale), have dybe hak eller ridser i bag coveret, rammen eller skærmen, eller være simlåst. Har enheden 80% batterikapacitet eller under, vil der blive fratrukket 300 DKK fra beløbet, da værkstedet vil være tvunget til at udskifte batteriet. På enkelte modeller som iPhone 5 og iPhone 5C kan enheden blive nedgraderet til slidt stand, istedet for at få fratrukket et batteriskift.

Slidt 
Enheden skal kunne tænde, finde net og være fuld funktionsdygtig og den original købskvittering skal medfølge hvis enheden er købt for under 2 år siden. Enheden må ikke have nogle software fejl, og skal kunne gendannes via iTunes, og må ikke være simlåst. Enheden må godt have en ødelagt skærm, et beskadiget bag cover, en defekt tænd/sluk knap, volume knap, eller mute funktion. Enheden må også godt have defekt højtaler, mikrofon, vibrator samt batteri.

Defekt 
Enheden er defekt hvis den ikke kan tænde eller oplade, ikke kan starte op, eller den kun viser Apple eller iTunes logo. Den original købskvittering skal medfølge hvis enheden er købt for under 2 år siden. Enheden må godt have været udsat for fugt eller væske, eller mangle eller have en defekt, eller uoriginal home knap. Enheden må godt være erklæret total skadet, have defekt Wi-Fi samt Bluetooth. Enheden må godt et højt batteriforbrug, pga. en elektronisk fejl. Enheden må ikke være simlåst.


Hvem ønsker at sælge enheden til os? 

Udfyld nu diverse felter med den efterspurgte info, lige fra dit navn og kontonummer, til enhedens IMEI nummer m.m.

Hvordan ønsker du at overdrage enheden? 

Send 
Du vil herefter modtage en PostNord returlabel på mail, inden for max 2 hverdage. Den skal du blot udskrive, og sætte på den pakke eller konvolut du vælger at sende dit enhed i. Forsendelsen er med track and trace nummer, dvs. din pakke er dækket af PostNord, i henhold til postlovens § 22 Nr. 5. Pak forsvareligt ind, da det er dit ansvar at telefonen kommer frem i et stykke.

Indlever 
Ønsker du at indleverer din enhed i stedet for, så skal du også være mere end velkommen. Vores værkstedspartner iRepair tager med glæde imod den, du finder deres fysiske butikker med tilhørende værksteder, lige her.


Her finder du iRepair´s butikker!



Har du brug for hjælp?

Vi er heldigvis rigtigt flinke, og står klar til at hjælpe dig

7066 6040