Reklamations-betingelser
Følgende iStore reklamations-betingelser er gældende når du indsender din iPhone til Servicecenteret iRepair



Idet du har din reklamationsret og garanti igennem iStore.dk, skal alle reklamations og garanti-sager gå igennem os. Vælger du at anvende et andet Servicecenter vil iStore.dk ikke gå ind og dække eventuelle omkostninger, samtidig vil garantien på enheden frafalde. Garantien frafalder da vi ikke kan stå inde for andre Servicecentre end dem vi har et samarbejde med, samt det ikke er igennem dem, men iStore.dk du har din garanti og reklamationsret.

NB! Servicecentret iRepair skal kun bruge din iPhone og er derfor ikke ansvarlige for eventuelt tilbehør der sendes med, send derfor aldrig simkort, cover, lader, kabler m.m. medmindre dette har en relation til selve reklamationen. Sender du din iPhone i den originale iPhone æske vil denne æske blive betragtet som en forsendelseskasse og ikke blive sendt med retur, da servicecenteret har specielle æsker til dette.



Er der tale om tale en normal reklamations eller garanti-sag, lyder den forventede behandlingstid på 1-4 hverdage. Dette er selvfølgelig forudsat at reklamations-vejledningen er fulgt, samt at reklamations-formularen er korrekt udfyldt og sende retur sammen med din iPhone.

Når iRepair modtager din enhed opretter din sagen, hvorefter de sender dig login oplysninger til din sag, dette sendes både via mail og sms. Skulle det være nødvendigt for enten dig eller en tekniker at komme i kontakt med hinanden, sker dette igennem siden ”Mit iRepair”. Her kan du logge ind med dine oplysninger og herefter følge din sag.



Bliver din iPhone modtaget uden en korrekt udfyld reklamations-formular, uden reklamations-vejledningen er fulgt eller dit Apple-id ikke er fjernet fra din iPhone vil du få tilsendt et tilbud som skal besvares.

Godkend: Et ekspeditionsgebyr der lyder på 250 DKK, dette tilbud dækker tilbudsgivning, håndtering samt indsamling af den manglende info ved modtagelsen af din reklamation. Accepterers dette tilbud og indbetales gebyret samt den efterspurgte info sendes er din iPhone nu klar til at blive tilset.

Retur: Et håndteringsgebyr der lyder på 150 DKK, dette tilbud dækker over håndtering og returporto med PostNord - uden omdeling. Accepterers dette tilbud og indbetales gebyret vil din iPhone blive sendt retur til dig uden at blive tilset af en tekniker.

Skrot: Din iPhone vil blive bortskaffet forsvarerligt som elektronikaffald, dette koster 0 DKK.



Er der tale om selvforskyldt skade, eller software fejl, vil du få tilsendt et tilbud som skal besvares idet garantien og reklamationsretten ikke dækker software fejl, skader eller slitage, der direkte eller indirekte er opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriseret indgreb.

Godkend: Et tilbud på reparation eller eventuel ombytning af din iPhone, dette tilbud dækker tilbudsgivning, håndtering samt returporto med PostNord - uden omdeling.

Retur: Et håndteringsgebyr der lyder på 150 DKK, dette tilbud dækker over at enheden er blevet tilset af en tekniker, håndtering og returporto med PostNord - uden omdeling. Accepterers dette tilbud og indbetales gebyret vil din iPhone blive sendt retur til dig, uden at blive repareret.

Skrot: Din iPhone vil blive bortskaffet forsvarerligt som elektronikaffald, dette koster 0 DKK.



NB! Besvarers tilbud fra Serviceværkstedet iRepair ikke inden 4 uger, vil din iPhone blive bortskaffet forsvarerligt som elektronikaffald.



Har du brug for hjælp?

Vi er heldigvis rigtigt flinke, og står klar til at hjælpe dig

7066 6040