Reklamations-guide
Sådan opretter du en reklamation hos vores support afdeling
PUNKT 1
Kan din iPhone ikke tænde, skal du fortsat følge nedestående punkter.
1.1 Gendan din iPhone til fabriksindstillinger, dette skal gøres via iTunes på en PC eller Mac. Vejledning: Sådan software gendanner du din iPhone
1.2 Opsæt din iPhone som en ny enhed, uden overførsel af din sikkerhedskopi.
1.3 Test nu din iPhone i minimum 24 timer uden overførsel af din sikkerhedskopi, for at teste om fejlen er blevet løst.
1.4 Hvis ovenstående punkter ikke er fulgt inden du sender din iPhone med posten og problemet skyldes en software fejl, udløser det et gebyr.
Punkt 2
Er fejlen fortsat ikke løst efter punkt 1, følg da nedestående punkter.
2.1 Kontakt vores support via mail og beskriv en så udførlig fejlbeskrivelse som muligt, samt oplys dit ordre-/faktura-nummer. Support-mail: support@istore.dk
2.2 Afvent svar og instrukser via mail, vi bestræber os på at besvarer alle mails inden for max 2 hverdage. Dvs. at én anmodning pr. kunde/sag er tilstrækkeligt.
Bemærk! Software relateret problemer er ikke dækket af Apple garantien, sender du din iPhone med en software relateret fejl der kan løses med en software gendannelse via iTunes, vil du blive opkrævet 250-500 DKK i gebyr. Dette er ikke noget vi som webshop kan forhindre, så kontakt altid vores support inden du sender din iPhone. På den måde kommer du ikke ud i en situation med et gebyr for en opdatering, du selv kunne have lavet - uden omkostninger.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Vælger du at anvende et selvvalgt værksted, vil iStore.dk ikke gå ind og dække eventuelle omkostninger. Garantien på enheden vil samtidig frafalde da vi ikke kan stå inde for værkstedet, samt det ikke er igennem dem, men iStore.dk du har din garanti og reklamationsret på din iPhone.
Du finder vores reklamations-betingelser, lige her: Reklamations-betingelser