Reklamation

Hvordan oprettes en iStore reklamation hos servicecenteret iRepair?

Reklamationsag

Reklamation af iStore enhed? 
Hvis du har en reklamation af en enhed købt hos iStore, følg da nedestående link, dette er obligatorisk for at oprette en reklamationsag eller en garantisag. Første side er en selvhjælpsguide, denne guide kan løse det problem du oplever på din enhed. Løser den ikke problemet, er enheden nu klargjort til servicecenteret iRepair. Udfyld nu reklamations-formularen online, gem den og print den herefter ud og underskriv med kuglepen.

iStore.dk yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, ved omfattende mangler der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb, eller software relateret fejl.

Da iStore.dk bruger iRepair.dk som fast servicecenter, er det herigennem både garantisager og reklamationssager skal håndteres. Hvis det viser sig at der er tale om en produktfejl, vil enheden enten blive behandlet som en garantisag eller en reklamationssag, forudsat enheden befinder sig inden for garanti eller reklamationsperioden. Er enheden inden for en af disse perioder vil fejlen blive udbedret hurtigst muligt. Er der tale om en selvforskyldt skade, vil du modtage et tilbud via mail.

Vælger du at anvende et andet servicecenter, vil iStore.dk ikke gå ind og dække eventuelle omkostninger. Garantien på enheden vil samtidig frafalde da vi ikke kan stå inde for servicecenteret, samt det ikke er igennem dem, men iStore.dk du har din garanti og reklamationsret på enheden.

Du finder vejledningen og formularen, lige her: > iStore reklamation <

NB! Din enhed skal nu sendes eller indleveres, sammen med en korrekt udfyldt reklamations-formular. Serviceværkstedet iRepair forbeholder sig retten til at opkræve et ekspeditionsgebyr på 250kr hvis den ikke sendes med retur, eller ikke er udfyldt tilstrækkeligt, da servicecenteret iRepair skal bruge unødig tid på at løse opgaven. iRepair vil derfor fakturere iStore.dk, hvorefter vi vil viderfakturerer den pågældende kunde.

 

Garantisag

Garantianmodning af iStore enhed?
Hvis du mod forventning skulle opleve problemer med din enhed, tilbyder vi i samarbejde med servicecenteret iRepair, en hurtig håndtering af iStore garantisager. Følg da ovenstående guide, hvorefter din enhed nu kan sendes eller indleveres.

Du finder iRepair, lige her:  iRepair butikker <  

Bortfaldet garanti

Selvforskyldt skade? 
Uheld er ikke en garantisag, men skulle uheldet være ude og fejlen være selvforskyldt f.eks. ved tab, smadret skærm, væskeskade osv. har vi lavet en rabat aftale med servicecenteret iRepair, hvor vi giver 10% rabat på din reparation.

Ved reparation af selvforskyldte skader, beholder du din garanti du har igennem iStore.dk, forudsat den er gældende. Får du repareret din iPhone på et uautoriseret serviceværksted, som ikke er fast serviceværksted for iStore.dk mister du garantien på din enhed, og den vil ikke være dækket hvis der opstår andre fejl på den, inden for den 1 års garantiperiode.

Se iRepair´s reparationspriser, lige her: > iPhone reparationer <  

NB! Vælger du at få udbedret enhedens fejl hos servicecenteret iRepair, vil du ud over de 10% rabat på din reparation også få tilsendt din enhed retur med PostNord, til nærmeste afhentningsted. Er enheden allerede modtaget af iRepair og takkes der nej til tilbudet, forbeholder iRepair sig retten til at opkræve et ekspeditionsgebyr på 250kr da serviceværkstedet skal bruge unødig tid på at løse opgaven. iRepair vil derfor fakturere iStore.dk, hvorefter vi vil viderfakturerer den pågældende kunde.

Har du brug for hjælp?

Vi er heldigvis rigtigt flinke, og står klar til at hjælpe dig

7066 6040