Kundeservice
Her kan du få hjælp og svar på dine spørgsmål

1

Find svaret på dit spørgsmål lige her

Inden du kontakter kundeservice eller support har vi under FAQ listet ofte stillede spørgsmål, med tilhørende løsninger: FAQ

NB! For at lette presset hos kundeservice og support, se da først om vores FAQ ligger inde med svaret på netop dit spørgsmål.



2

Hvis du har en reklamation eller garanti

Gå direkte til vores reklamations side, da det er obligatorisk at følge denne side, inden du kontakter vores support afdeling. De håndterer alt relateret til reklamation og garanti, i henhold til købeloven og gældende retningslinjer hos iStore.dk: Reklamation

NB! iStore support afdeling skal kun bruge din iPhone, send derfor aldrig iPhone æske, simkort, cover, lader, kabler m.v.



3

Fandt du ikke hvad du søgte i ovenstående punkter?

Fandt du ikke hvad du søgte i de to ovenstående punkter, så har du nu mulighed for at kontakte kundeservice eller support:

Åbningstiderne på kundeservice-mail, info@istore.dk: mandag - fredag 09:00 - 14:00

Åbningstiderne på kundeservice-telefon, 70 66 60 40: mandag - fredag 09:00 - 11:00

Åbningstiderne på support-mail support@istore.dk: mandag - fredag 09:00 - 14:00

NB! Vi leverer kun i Danmark, dog hverken til Grønland eller Færøerne.

Har du brug for hjælp?

Kundeservice er heldigvis rigtigt flinke, og står klar til at hjælpe dig

7066 6040