Kundeservice
Her kan du få hjælp og svar på dine spørgsmål

1

Find svaret på dit spørgsmål lige her

Istedet for at kontakte kundeservice har vi under vores FAQ listet ofte stillede spørgsmål, med tilhørende løsning: FAQ

NB! For at lette presset på kundeservice, håber vi at du vil se om vores FAQ ligger inde med svaret på netop dit spørgsmål.



2

Hvis du har en reklamation eller garanti

Gå direkte til vores reklamations side, da det er obligatorisk at følge reklamations-vejledningen, samt udfylde reklamations-formularen. Da vi udelukkende er en webshop fungerer Servicecenteret iRepair som vores samarbejdspartner, værkstedet håndterer derfor alt relateret hertil i henhold til købeloven, vores retningslinjer og feedback på den enkelte sag:  Reklamation

NB! Servicecentret iRepair skal kun bruge din iPhone, send derfor aldrig iPhone æske, simkort, cover, lader, kabler m.v.



3

Fandt du ikke hvad du søgte i ovenstående punkter?

Fandt du ikke hvad du søgte i de to ovenstående punkter, så har du nu mulighed for at kontakte vores kundeservice:

Åbningstiderne på mail, info@istore.dk: mandag - fredag 10:00 - 15:00
Åbningstiderne på telefon, 70 66 60 40: mandag - fredag 10:00 - 12:00

NB! Vi leverer kun i Danmark, dog hverken til Grønland eller Færøerne.

Har du brug for hjælp?

Vi er heldigvis rigtigt flinke, og står klar til at hjælpe dig

7066 6040