- Til forsiden /
- FAQ
- Køb
- Reklamation
-
Ferie & særlige åbningstider
-
NB! Vi holder sommerferie i uge 26, 27, 28, 29, 30 og 31, se vores ferie info nedenfor.
Åbningstiderne på kundeservice-mail, info@istore.dk: Svartid op til 2 hverdage
Åbningstiderne på support-mail, support@istore.dk: Svartid op til 2 hverdage
Åbningstiderne på vores lager: Der pakkes ordre 2-3 gange om ugen i hele ferieperioden
-
Hvad er din sikkerhed ved online handel hos iStore
-
Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse koster ingenting og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det er gratis og tager kun et øjeblik. Få Købsgaranti med PriceRunner i dag
Hvis du ønsker, at dit køb skal sikres gennem Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som forbruger. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er beskadiget, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.
Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker PriceRunner Købsgaranti dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. PriceRunner Købsgaranti erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.
Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien.
-
Hvordan sendes og leveres din ordre fra iStore
-
Pakkepost UDEN omdeling: Du vil her modtage et track and trace nummer, hvor du har mulighed for at følge din pakke hele vejen fra os og til dig. Din pakke er samtidig også forsikret efter PostNord´s gældende regler om mistede pakker. Her skal du huske at anføre dit mobilnummer, da du vil modtage en sms fra PostNord, om hvor og hvornår du kan afhente din pakke.
Pakkepost MED omdeling: Du vil her modtage et track and trace nummer, hvor du har mulighed for at følge din pakke hele vejen fra os og til dig. Din pakke er samtidig også forsikret efter PostNord´s gældende regler om mistede pakker. Er du ikke hjemme ved leveringen, har du mulighed for at afhente din pakke dagen efter på dit lokale posthus.
iStore.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender istore.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af PostNord´s målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan tage op til 2 dage.
-
iStore betalingsmetoder
-
Danske kort:
Dankort - Gebyr frit
VISA Dankort - Gebyr frit
Mastercard - Gebyr frit
Maestro - Gebyr frit
Visa - Gebyr frit
Visa Electron - Gebyr frit
Udenlandsk kort:
Mastercard (2,95% af transaktionsbeløbet)
Maestro (2,95% af transaktionsbeløbet)
Visa (2,95% af transaktionsbeløbet)
Visa Electron (2,95% af transaktionsbeløbet)
JCB (3,75% af transaktionsbeløbet)
Betaling: Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra iStore.dk.
OBS! Ved virksomheder, offentlige instanser og andre erhvervskunder, bankoverførsel, check eller lignende er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
-
iStore købsfaktura
-
Du bør gemme faktura i tilfælde af reklamation, da den gælder som dit garantibevis. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar pr. e-mail, kontakte os da på info@istore.dk
-
Fuld returret af dit iStore køb
-
Privatperson: Som privatperson har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Erhverv: Virksomheder, offentlige instanser og andre erhvervskunder har som udgangspunkt ikke fortrydelsesret.
Fejl eller mangler: Skulle der være fejl eller mangler i din ordre, skal vi informeres om dette inden for rimelig tid. Dog max 14 dage efter modtagelse af din ordre.
Fortrydelsesfristen: Efter 14 dage udløber fortrydelsesfristen efter den dag du har modtaget din ordre, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse sende din ordre retur, sammen med en korrekt udfyldt fortrydelses-formular.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af din ordre.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
OBS! Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Værdigforringelse: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord kan du prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Er plomberingen brudt, betragtes enheden som taget i brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du derfor ikke bryde plomberingen på produktet.
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Returadresse:
iStore ApS
Skibsvej 68
4040 Jyllinge
Mrk: Fortrydelse
Bemærk!
1: Fortrydelses-formularen finder du lige her: Fortrydelses-formular
2: Personlig indlevering er desværre ikke muligt på denne adresse. Du kan derfor ikke fortryde dit køb, ved at møde op på adressen.
3: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, eller UDEN omdeling, vi modtager kun pakker sendt direkte, MED omdeling.
-
Har du ikke modtaget din iStore ordre
-
Vi afsender alle vores pakker med PostNord. Du får tilsendt et forsendelsesnummer når vi er klar til at afsende din ordre, hvis du ikke kan finde noget info på forsendelsesnummeret er det højst sandsynligt fordi PostNord endnu ikke har scannet din forsendelse. Prøv evt. igen senere, husk at have dit forsendelsesnummer klar på 20 cifre.
PostNord tracking
-
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse
-
Hvis du har gennemført en ordre men ikke har modtaget din ordrebekræftelse , så se evt. dit spamfilter igennem i din mail. Hvis den ikke ligger i dit spamfilter og du fortsat er i tvivl om din ordre er gået igennem, kontakte da vores kundeservice-mail, info@istore.dk så vil det se nærmere på sagen.
-
Forkert adresse eller ej afhentet
-
Skriver du en forkert adresse eller undlader oplysninger der gør at PostNord ikke kan levere din pakke, eller at du ikke afhenter den på afhentningsstedet inden for den angivne tid, så den bliver sendt retur til os, vil du komme til at hæfte for et ekspeditions og fragtgebyr på kr. 50 DKK hvis vi skal sende pakken til dig igen. Det er din pligt som kunde at tjekke og sikre dig at du har indtastet de korrekte oplysninger, så PostNord har mulighed for at aflevere din pakke.
-
Sådan vurderer du stand på din iPhone
-
Helt ny
Enheden skal være, helt ny, i ubrudt emballage, og den original købskvittering skal medfølge. Enheden må ikke have været taget i brug, eller være simlåst. Er enheden en ombytningsenhed vil der blive fratrukket 500kr fra værdien, ved "Helt ny" stand. Ved en ombytningsenhed skal der medfølge original købskvittering og ombytningspapirer.
God stand
Enheden skal være fuld funktionsdygtig, kunne tænde og finde net, og den original købskvittering skal medfølge hvis enheden er købt for under 3 år siden. Enheden må ikke have software fejl, og skal kunne gendannes via iTunes. Den må ikke have fejl på diverse dele (som skal være originale), have dybe hak eller ridser i bag coveret, rammen eller skærmen, eller være simlåst. Har enheden 80% batterikapacitet eller under, vil der blive fratrukket 300 DKK fra beløbet, da værkstedet vil være tvunget til at udskifte batteriet. På enkelte modeller som iPhone 5 og iPhone 5C kan enheden blive nedgraderet til slidt stand, istedet for at få fratrukket et batteriskift. Der skal medfølge originalt lightningkabel samt adaptor, medfølger dette ikke vil der blive fratrukket 150 DKK fra værdien.
Slidt
Enheden skal kunne tænde, finde net og være fuld funktionsdygtig og den original købskvittering skal medfølge hvis enheden er købt for under 3 år siden. Enheden må ikke have nogle software fejl, og skal kunne gendannes via iTunes, og må ikke være simlåst. Enheden må godt have en ødelagt skærm, et beskadiget bag cover, en defekt tænd/sluk knap, volume knap, eller mute funktion. Enheden må også godt have defekt højtaler, mikrofon, vibrator samt batteri. Der skal medfølge originalt lightningkabel samt adaptor, medfølger dette ikke vil der blive fratrukket 150 DKK fra værdien.
Defekt
Enheden er defekt hvis den ikke kan tænde eller oplade, ikke kan starte op, eller den kun viser Apple eller iTunes logo. Enheden må godt have været udsat for fugt eller væske, eller mangle eller have en defekt, eller uoriginal home knap. Enheden må godt være erklæret total skadet, have defekt Wi-Fi samt Bluetooth. Enheden må godt et højt batteriforbrug, pga. en elektronisk fejl. Enheden må ikke være simlåst.
-
Sådan sender du din iPhone
-
Du skal blot gennemfører salget på iStore.dk, herefter modtager du en mail med alt info om den videre proces. Her er det også muligt at oprette en gratis forsendelseslabel, forsendelsen er med track and trace nummer, dvs. din pakke er dækket af PostNord, i henhold til postlovens § 22 Nr. 5.
Men pak dit salg forsvareligt ind, da det er dit ansvar at din iPhone kommer frem i et stykke.
-
Hvad sker der når support afdelingen modtager din iPhone
-
Når support afdelingen har modtaget din enhed påbegynder de en omfattende test, hvor din iPhone bliver testet for elektroniske fejl m.m. for at se om den lever op til den stand du har beskrevet. Finder de fejl på enheden eller at standen ikke som den du har valgt, vil du modtage et nyt tilbud via mail.
NB! Accepterer du ikke tilbudet og derfor ønsker at få sendt din iPhone retur, vil du blive opkrævet et gebyr på 250 DKK der dækker sagshåndtering og tur-/retur-fragt.
-
Hvad sker der efter din iPhone er testet af support afdelingen
-
Når support afdelingen er færdige med at teste din iPhone, vil en af følgende ting ske, i de fleste tilfælde er det punkt 1.
1: Handlen bliver accepteret, og beløbet blive overført til det oplyste kontonummer. Vær opmærksom på at dette kan tage op til 10 arbejdsdage, før du modtager beløbet på din konto.
2: Du vil modtage et nyt tilbud på mail, hvis der bliver fundet fejl på enheden, eller hvis standen ikke lever op til den valgte stand. Accepterer du det nye tilbud vil beløbet blive overført til det oplyste kontonummer, vær opmærksom på at dette kan tage op til 10 arbejdsdage, før du modtager beløbet på din konto.
3: Accepterer du ikke tilbudet og derfor ønsker at få sendt din iPhone retur, vil du blive opkrævet et gebyr på 250 DKK der dækker sagshåndtering og tur-/retur-fragt.
4: I tilfælde af at vi ikke får svar retur på et evt. tilbud eller en efterspørgsel af Apple-id, forbeholder vi os retten til at kasserer enheden som elektronikaffald. Dette vil ske efter enheden har været i vores besidelse i 3 måneder.
-
Sådan fjerner du iCloud fra din iPhone
-
Guide til at logge ud af iCloud fra din enhed
A: Gå til Indstillinger på din iPhone
B: Tryk på iCloud
C: Log ud.
Eller:
Guide til at fjerne din enhed fra din iCloud konto via en computer
A: Gå til iCloud.com/find.
B:: Klik på ”Alle enheder” og vælg din iPhone.
C: Fjern fra konto.
NB! Vi forbeholder os retten til at opkræve et ekspeditionsgebyr på 250-500 DKK hvis enheden ikke er logget ud af iCloud, dette gebyr dækker oprettelsen af sagen, efterspørgsel af manglende Apple-ID samt evt. porto.
-
Sådan finder du ud af hvor mange GB din iPhone har
-
Hvis du ikke kan huske hvor mange GB din enhed har, kan du finde det under indstillinger på din enhed:
Indstillinger > Generelt > Om > Kapacitet > GB
-
Sådan opretter du en iPhone reklamation
-
Punkt 1
Kan din iPhone ikke tænde, skal du fortsat følge nedestående punkter.
1 Gendan din iPhone til fabriksindstillinger, dette skal gøres via iTunes på en PC eller Mac. Vejledning: Sådan software gendanner du din iPhone
2 Opsæt din iPhone som en ny enhed, uden overførsel af din sikkerhedskopi.
3 Test nu din iPhone i minimum 24 timer uden overførsel af din sikkerhedskopi, for at teste om fejlen er blevet løst.
4 Hvis ovenstående punkter ikke er fulgt inden du sender din iPhone med posten og problemet skyldes en software fejl, udløser det et gebyr.
Punkt 2
Er fejlen fortsat ikke løst efter punkt 1, følg da nedestående punkter.
1 Kontakt support afdelingen via mail og beskriv en så udførlig fejlbeskrivelse som muligt. Support-mail: support@istore.dk
2 Afvent svar og instrukser via mail, vi bestræber os på at besvarer alle support henvendelser hurtigst muligt.
Bemærk! Software relateret problemer er ikke dækket af Apple garantien, sender du din iPhone med en software relateret fejl der kan løses med en software gendannelse via iTunes, vil du blive opkrævet 250-500 DKK i gebyr. Dette er ikke noget vi som webshop kan forhindre, så kontakt altid vores support inden du sender din iPhone. På den måde kommer du ikke ud i en situation med et gebyr for en opdatering, du selv kunne have lavet - uden omkostninger.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Vælger du at anvende et selvvalgt værksted, vil iStore.dk ikke gå ind og dække eventuelle omkostninger. Garantien på enheden vil samtidig frafalde da vi ikke kan stå inde for værkstedet, samt det ikke er igennem dem, men iStore.dk du har din garanti og reklamationsret på din iPhone.
-
Har du brug for en iPhone lånetelefon
-
Vi stiller lånetelefoner til rådighed via vores support afdeling, kontakt dem og lav en aftale ang. lånetelefon, support@istore.dk
Forsendelses og administrationsgebyr 150 DKK
Depositum på enhedens nuværende salgspris på iStore.dk.
Ved et depositum reserveres enhedens værdi på dit betalingskort, det fulde eller en del af beløbet hæves kun hvis enheden forsvinder eller dens værdi forringes. Hvis enheden ikke har en af de ovennnævnte værdiforringelser, vil hele beløbet blive frigivet ved modtagelsen efter låneperioden.
-
Sådan fjerner du iCloud fra din iPhone
-
Guide til at logge ud af iCloud fra din enhed
A: Gå til Indstillinger på din iPhone
B: Tryk på iCloud
C: Log ud.
Eller:
Guide til at fjerne din enhed fra din iCloud konto via en computer
A: Gå til iCloud.com/find.
B:: Klik på ”Alle enheder” og vælg din iPhone.
C: Fjern fra konto.
NB! Vi forbeholder os retten til at opkræve et ekspeditionsgebyr på 250-500 DKK hvis enheden ikke er logget ud af iCloud, dette gebyr dækker oprettelsen af sagen, efterspørgsel af manglende Apple-ID samt evt. porto.
-
Hvad er din sikkerhed ved online handel hos iStore
-
Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse koster ingenting og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det er gratis og tager kun et øjeblik. Få Købsgaranti med PriceRunner i dag
Hvis du ønsker, at dit køb skal sikres gennem Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som forbruger. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er beskadiget, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.
Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker PriceRunner Købsgaranti dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. PriceRunner Købsgaranti erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.
Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien.
-
Hvordan sendes og leveres din ordre fra iStore
-
Pakkepost UDEN omdeling: Du vil her modtage et track and trace nummer, hvor du har mulighed for at følge din pakke hele vejen fra os og til dig. Din pakke er samtidig også forsikret efter PostNord´s gældende regler om mistede pakker. Her skal du huske at anføre dit mobilnummer, da du vil modtage en sms fra PostNord, om hvor og hvornår du kan afhente din pakke.
Pakkepost MED omdeling: Du vil her modtage et track and trace nummer, hvor du har mulighed for at følge din pakke hele vejen fra os og til dig. Din pakke er samtidig også forsikret efter PostNord´s gældende regler om mistede pakker. Er du ikke hjemme ved leveringen, har du mulighed for at afhente din pakke dagen efter på dit lokale posthus.
iStore.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender istore.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af PostNord´s målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan tage op til 2 dage.
-
iStore betalingsmetoder
-
Danske kort:
Dankort - Gebyr frit
VISA Dankort - Gebyr frit
Mastercard - Gebyr frit
Maestro - Gebyr frit
Visa - Gebyr frit
Visa Electron - Gebyr frit
Udenlandsk kort:
Mastercard (2,95% af transaktionsbeløbet)
Maestro (2,95% af transaktionsbeløbet)
Visa (2,95% af transaktionsbeløbet)
Visa Electron (2,95% af transaktionsbeløbet)
JCB (3,75% af transaktionsbeløbet)
Betaling: Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra iStore.dk.
OBS! Ved virksomheder, offentlige instanser og andre erhvervskunder, bankoverførsel, check eller lignende er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
-
iStore købsfaktura
-
Du bør gemme faktura i tilfælde af reklamation, da den gælder som dit garantibevis. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar pr. e-mail, kontakte os da på info@istore.dk
-
Fuld returret af dit iStore køb
-
Privatperson: Som privatperson har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Erhverv: Virksomheder, offentlige instanser og andre erhvervskunder har som udgangspunkt ikke fortrydelsesret.
Fejl eller mangler: Skulle der være fejl eller mangler i din ordre, skal vi informeres om dette inden for rimelig tid. Dog max 14 dage efter modtagelse af din ordre.
Fortrydelsesfristen: Efter 14 dage udløber fortrydelsesfristen efter den dag du har modtaget din ordre, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse sende din ordre retur, sammen med en korrekt udfyldt fortrydelses-formular.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af din ordre.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
OBS! Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Værdigforringelse: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord kan du prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Er plomberingen brudt, betragtes enheden som taget i brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du derfor ikke bryde plomberingen på produktet.
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Returadresse:
iStore ApS
Skibsvej 68
4040 Jyllinge
Mrk: Fortrydelse
Bemærk!
1: Fortrydelses-formularen finder du lige her: Fortrydelses-formular
2: Personlig indlevering er desværre ikke muligt på denne adresse. Du kan derfor ikke fortryde dit køb, ved at møde op på adressen.
3: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, eller UDEN omdeling, vi modtager kun pakker sendt direkte, MED omdeling.
-
Har du ikke modtaget din iStore ordre
-
Vi afsender alle vores pakker med PostNord. Du får tilsendt et forsendelsesnummer når vi er klar til at afsende din ordre, hvis du ikke kan finde noget info på forsendelsesnummeret er det højst sandsynligt fordi PostNord endnu ikke har scannet din forsendelse. Prøv evt. igen senere, husk at have dit forsendelsesnummer klar på 20 cifre.
PostNord tracking
-
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse
-
Hvis du har gennemført en ordre men ikke har modtaget din ordrebekræftelse , så se evt. dit spamfilter igennem i din mail. Hvis den ikke ligger i dit spamfilter og du fortsat er i tvivl om din ordre er gået igennem, kontakte da vores kundeservice-mail, info@istore.dk så vil det se nærmere på sagen.
-
Forkert adresse eller ej afhentet
-
Skriver du en forkert adresse eller undlader oplysninger der gør at PostNord ikke kan levere din pakke, eller at du ikke afhenter den på afhentningsstedet inden for den angivne tid, så den bliver sendt retur til os, vil du komme til at hæfte for et ekspeditions og fragtgebyr på kr. 50 DKK hvis vi skal sende pakken til dig igen. Det er din pligt som kunde at tjekke og sikre dig at du har indtastet de korrekte oplysninger, så PostNord har mulighed for at aflevere din pakke.
-
Sådan opretter du en iPhone reklamation
-
Punkt 1
Kan din iPhone ikke tænde, skal du fortsat følge nedestående punkter.
1 Gendan din iPhone til fabriksindstillinger, dette skal gøres via iTunes på en PC eller Mac. Vejledning: Sådan software gendanner du din iPhone
2 Opsæt din iPhone som en ny enhed, uden overførsel af din sikkerhedskopi.
3 Test nu din iPhone i minimum 24 timer uden overførsel af din sikkerhedskopi, for at teste om fejlen er blevet løst.
4 Hvis ovenstående punkter ikke er fulgt inden du sender din iPhone med posten og problemet skyldes en software fejl, udløser det et gebyr.
Punkt 2
Er fejlen fortsat ikke løst efter punkt 1, følg da nedestående punkter.
1 Kontakt support afdelingen via mail og beskriv en så udførlig fejlbeskrivelse som muligt. Support-mail: support@istore.dk
2 Afvent svar og instrukser via mail, vi bestræber os på at besvarer alle support henvendelser hurtigst muligt.
Bemærk! Software relateret problemer er ikke dækket af Apple garantien, sender du din iPhone med en software relateret fejl der kan løses med en software gendannelse via iTunes, vil du blive opkrævet 250-500 DKK i gebyr. Dette er ikke noget vi som webshop kan forhindre, så kontakt altid vores support inden du sender din iPhone. På den måde kommer du ikke ud i en situation med et gebyr for en opdatering, du selv kunne have lavet - uden omkostninger.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Vælger du at anvende et selvvalgt værksted, vil iStore.dk ikke gå ind og dække eventuelle omkostninger. Garantien på enheden vil samtidig frafalde da vi ikke kan stå inde for værkstedet, samt det ikke er igennem dem, men iStore.dk du har din garanti og reklamationsret på din iPhone.
-
Har du brug for en iPhone lånetelefon
-
Vi stiller lånetelefoner til rådighed via vores support afdeling, kontakt dem og lav en aftale ang. lånetelefon, support@istore.dk
Forsendelses og administrationsgebyr 150 DKK
Depositum på enhedens nuværende salgspris på iStore.dk.
Ved et depositum reserveres enhedens værdi på dit betalingskort, det fulde eller en del af beløbet hæves kun hvis enheden forsvinder eller dens værdi forringes. Hvis enheden ikke har en af de ovennnævnte værdiforringelser, vil hele beløbet blive frigivet ved modtagelsen efter låneperioden.
-
Sådan fjerner du iCloud fra din iPhone
-
Guide til at logge ud af iCloud fra din enhed
A: Gå til Indstillinger på din iPhone
B: Tryk på iCloud
C: Log ud.
Eller:
Guide til at fjerne din enhed fra din iCloud konto via en computer
A: Gå til iCloud.com/find.
B:: Klik på ”Alle enheder” og vælg din iPhone.
C: Fjern fra konto.
NB! Vi forbeholder os retten til at opkræve et ekspeditionsgebyr på 250-500 DKK hvis enheden ikke er logget ud af iCloud, dette gebyr dækker oprettelsen af sagen, efterspørgsel af manglende Apple-ID samt evt. porto.